Presidentskifte

fredag 18 juni 2021

EF

Fredagen den 18 juni hölls klubbens sista möte för verksamhetsåret 20/21. Medlemmarna deltog digitalt och de bjöds in till presidentskiftet som filmades och direktsändes i zoommötet.

President Johanna Warme delade ut en PHF-nål till Sten Hagberg samt informerade om styrelsens beslut att Bertil Lilja blir hedersmedlem. Därefter vidtog en programpunkt som kallades för ”Här är ditt presidentliv” där Past President Jörgen Jonsson intervjuade Johanna och Anneli. Vinjetten till detta upptåg kan ni kika på via länken nedan.

Presidentkedjan och presidentnålen lämnades sedan över till Anneli Edberg, president för det kommande verksamhetsåret 21/22.

Mötet avslutades med manskör ”Till Österland” och en skål för sommaren med ”Årets cava”, som Rotary Arlanda Märsta har tagit fram i samarbete med Rotary Barcelona och producenten Roger Goulart, och som ger nio poliovaccinationer för varje såld flaska. Beställ den gärna på Systembolaget: Beställningsnummer 77766.

Presidentskifte

Styrelsen önskar er en härlig sommar!